HP iPAQ 514 Voice Messenger, czyli wg. HP Polska: Komunikator głosowy iPAQ 514, to poręczny, sprytny i... seksowny Smartphone. Wyposażony w wydajny procesor, szklany wytrzymały wyświetlacz qqvga (176x220), komunikację WLAN i Bluetooth, funkcje sterowania głosem, Windows Mobile 6, pakiet Office Mobile i aparat cyfrowy 1.3 M zapewnia samą przyjemność działania każdego dnia. Pracuje oczywiście w dowolnej sieci GSM w Polsce - obsługuje standardy GSM, GPRS i EDGE. Dodatkowo posiada gniazdo mini USB, slot kart Mini SD, preinstalowany Internet Explorer Mobile, JavaBlend, wyszukiwanie w Internecie, obsługę e-mail, odtwarzanie MP3 i wideo... oj możnaby tak jeszcze długo. Zapraszam do bloga, a po szczegóły odsyłam na stronę HP.


piątek, 20 lutego 2009

Automapa


Na pewno wielu z was próbowało uruchomić automape na swoich hp jednak już na samym początku pojawiły się problemy brak dotykowego wyświetlacza i rozdzielczość ekranu (176x220). Jednak udało mi się ominąć te niedogodności.

  • Na początku potrzebujemy program automapa najlepiej wersje 5.2 lub nowszą
  • Następnie do głównego folderu autmapy wklejamy przerobiony prze ze mnie plik
  • Do poprawnego obsługiwania automapy potrzebujemy też emulatora kursora który znajduje się tutaj
  • Gotowe
Program najlepiej uruchomić przez menadżer plików
w razie problemów z uruchomieniem automapy proszę pisać w komentarzu na pewno odpowiem
Uwaga z programu korzysta się dość ciężko przez brak dotykowego wyświetlacza.
Rozpowszechnianie tego posta i pliku (AutoMapa.skin.176x220.consts) zabronione zgodnie z ustawą ochrony praw autorskich.

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Jeśli chodzi o navi w tym smartphonie to polecam Garmin Mobile XT for Windows Mobile V5.00 chodzi elegancko bez żadnych emulacji i przeróbek skórek :D dość dobra i sprawdzona przeze mnie mapa jednak kłania się wolny procek (momentami mogłoby działać szybciej)

Anonimowy pisze...

Emulator kursora nie rozpakowuje się. Pokazuje się komunikat - Folder skompresowany (ZIP) jest nieprawidłowy lub uszkodzony.

Gabriel pisze...

Mi emulator kursora rozpakowywuje się bez żadnych problemów

abanczak pisze...

Witajcie

Posiadam ten telefon i widzę że ładujecie do niego navi. Fajnie ale jeżeli rozumiem trzeba sobie w jakiś sposób doładować do niego GPS`a bo przecież ipag nie ma modułu gsp.. chyba że mapy działają po gprs`ie.. możecie napisać jakieś zdanie na ten temat?

Gabriel pisze...

Do abanczak kupujesz odbiornik gps na bluetooth najlepiej jakiś SiRF Star III np. ten http://www.allegro.pl/item558071640_gps_bluetooth_royaltek_rbt_2001_nawigacja_vat22.html
Łączysz go z urządzeniem a nawigacja wykrywa odbiornik. z tego co wiem to w przypadku nawigacji garmin musi być ich odbiornik ale nie jestem pewien. jeśli nie chcesz płacić za internet to możesz ściągnąć mapy na kartę pamięci np. w automapie tylko tak się da ale podobno garmin może ściągać mapy z internetu .Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

ja mam gps navibe bluetooth z sirf star i garmin chodzi idealnie. zapytam może z innej beczki ma ktoś sprawdzoną konfiguracje na tego ipaq do wysylania i odbierania mms w sieci ERA ? o za cholere nie moge go skonfigurować:/

abanczak pisze...

podłanczam się do poprzedniego pytania, tyle że ja mam problem z Play, ani mms`y ani www przez Play nie działą...

Anonimowy pisze...

Mam problem z fake kursor, wogóle niechce mnie sluchać:( chodzi jak chce i jak go uruchomie to klawiatuka niedziała:( Pomocy

Anonimowy pisze...

Hej. Mógłbyś jeszcze raz załadować ten przerobiony plik przez Ciebie do Automapy albo wysłać mi go na e-mail (money555@gg.pl)? Z góry dzięki.

Anonimowy pisze...

Witam.
Można prosic na maila ten pliczek skin bo link padł. lero[malpa]op.pl